Ta i trä

Idag har gått ganska bra. Jag tror att jag är påväg ut ur svackan (ta i trä) just för att jag måste, jag verkligen måste ur svackan nu.
Igår fick jag världens panikångestattack. Låg nere i källaren i badrummet och grät så jag skakade. Tog av mig alla kläder och ställde mig framför speglen. Jag har blivit sjukt pluffsig på sistone. Jag grät ännu värre och la mig ner på golvet. Kröp fram till vasken och sköljde mina händer, sedan kröp jag till toaletten och försökte spy. Det var så äckligt. Jag vill inte resa mig upp, ville inte se mig själv röra mig.

Idag känns det bättre.
Drack te med en dl mjölk till frukost plus en dl proviva jordgubb. Sedan stack jag iväg. Kom hem först nu. Sedan utöver det har jag ätit två åpplen och 50 g mandel och 1,5 dl proviva till. En dl proviva innehåller 45 kcal, en dl mjölk innehåller också 45 kcal. Nötter innehåller desto mer men jag vet inte hur mycket.

Har träningsvärk i benen. Var ute och sprang igår på dagen (innan allting sket sig) i typ 45 minuter. Det var skönt, att springa av sig bakfyllan.

Dock är det kvällsmat nu, som jag måste försöka ta mig ur på något sätt. Men jag kan klara det. Helt enkelt för att jag måste!

Stay strong bitches! Hoppas att det går bra för er :)

Kommentarer
Postat av: mg

Panikångest och gråt, låter som mig det! Stay strong baby <3

2009-01-25 @ 21:22:54
URL: http://stayperfect.blogg.se/
Postat av: moi

hoppas allt går bra för dig med <3

2009-01-25 @ 21:55:50
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Leroy

50g mandel innehåller 199 kalorier :)

2009-01-28 @ 14:37:40
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0