Skit också

Herregud vd jag är bakis, helt slut är jag. Igår gick jag, W och D-M ut på en spontan krogrunda. Det var skittrevligt. Vi träffade skitmånga studenter som var jättetrevliga och väldigt roliga. En killkompis till W köpte drinkar till oss hela kvällen, eftersom både jag och D-M hade ganksa dåligt om kontanter.

En kille blev nog lite intresserad av mig, shit vad det låter gay att säga det men... Det verkade så. Jag satt i hans knä hela kvällen. Det kändes skumt. Dock hände ingenting, jag har ju H, som jag för tillfället inte pratar med. Fan också...
När jag kom hem loggade jag in på msn för att snacka med H, det blev ingen bra pratstund. Eller jo, det blev det väl men... Äsch jag vet inte. Det slutade iaf med att jag loggade ut vid sex-tiden med orden "okej, skit i att svara då" "godnatt". Eftersom han inte hade svarat på en kvart. Jag undrar hur det blir nu, för vi var liksom uppe i en disskusion (alltså vi bråkade inte men vi snackade ju så det blev ju sjukt odd att jag helt plötsligt bara loggade uyt) när jag bara sa hejdå.
Vi skulle ju gå på bio i helgen. Jag undrar hur det kommer bli, antagligen kommer det inte bli alls. För jag orkar inte ta första initiativtet hela tiden. Det är alltid jag som frågar om vi ska ses, det är alltid jag som puschar och det är alltid jag som hör av mig först och organiserar. Plus att på sista tiden har det varit så att det bara är jag som åker till honom. Jag vet att man inte ska tänk på varannan-dagreglen men det är ganska svårt att inte tänka på den när det blir sån jävla obalans. Det är såklart att man ska kunna höra av sig till varandra när man vill men H hör ju aldrig av sig till, vill han inte då?

Fitta rent ut sagt...

Idag har ajg ätit ett äpple. Det var inte gott. Ska snart sova lite till. Får lösa detta med H sen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan du inte lägga ut en bild på dej själv?

2009-01-24 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0