Kontroll

Än så länge har jag kontroll, och jag hoppas att jag kommer fortsätta att ha det.
Försökte ringa H innan men han svarade inte. Jag vill träffa honom, och jag vet att han vill träffa mig med, men det är som att vi aldrig riktigt kommer till skott. Vilket gör mig lite trött.
Börjar sent imorron igen, och på fredag. Men på fredag måste jag vara i skolan tidigt ändå. Möte med skolsköterskan...
Men förhoppningsvis kan jag gå och simma efter mötet. För antagligen kommer jag få en håla på ungefär 2 ½ timme. Träna :D

Nej, nu ska jag försöka ringa H igen. Men man känner sig så dum att ringa till någon som inte svarar. Jag känner mig som en stalker, typ. Och så får jag en sån scen i huvudet där jag ser framför mig hur H tar upp telefonen, ser att det är jag och lägger ner den igen. Men antagligen är jag paranoid.... Hoppas jag

Kommentarer
Postat av: pam

Tack. :) Söt du är!

2009-01-29 @ 14:42:12
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0