Jävla fitta

Jag orkar inte...
Mamma är iväg för att köpa hem mat till oss ikväll. Hon ska köpa kebab. Jag vill inte ha någon jävla kebab. Jag har gått upp så jävla mycket i vikt på sistone (typ). Min svacka tar aldrig slut. Jag orkar inte mer. Allting bara sväller på mig. Mina handleder, dom har blvit så tjocka. Dom känns tjocka. Och min mage, jag hatar min mage. Jag känner mig så jävla äcklig. Jag är jävligt äckligt. Och så jävla inkonsikvent.
Jag hatar att vara äcklig. Jag hatar det, hatar det.
Jag vill inte ha någon jävla mat. Jag vill inte äta. Jag vill inte vara beroende av mat. Men det ärman ju. Men jag vill inte behöva ha det behövet att äta. Fri, jag vill vara fri från maten.
OCH JAG VILL INTE HA NÅGON JÄVLA KEBAB!!!!!
Men samtidigt så känner jag mig så dum, och jag är så rädd för att göra mamma ledsen eller besviken om ajg inte äter. Jag är så rädd för att göra någon annan ledsen... Men nån måste vara u vara ledsen, och det får väl vara jag.
Så jävla misslyckat. Bulimiker i ett nötskal, misslyckad anorektiker.

Fitta, rent ut sagt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

jepp, vi ska ta oss ur det här !!! måste ta oss ur det här.

jag tycker också det är jätte svår att såga nej till mina föräldrar jag vill inte såra dom och säga att jag inte gillar maten eller när mamma har varit så omtänksam och köpt hem godis, glass eller annat bara till mig.



Men det funkar inte jag måste lära mig att säga stopp.

Kramar<3

2009-01-25 @ 12:52:51
URL: http://coconutti.blogg.se/
Postat av: Marie

Känner igen mig

2009-01-25 @ 15:34:18
URL: http://marielive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0