Flum

Haha tack anonym för tipset av löshår :P

jag börjar om ungefär en ½ timme. Ska snart ut och springa lite, ska bara lata mig lite först. Jag behöver skaffa mig mer exakta matvanor har jag kommit på. Det är därför jag failar ibland. Jag saknar rutin, förutom vid frukosten och skollunchen. Tipset till er som också failar, skaffa rutin! Och ät sallad  xD

Gud, jag går runt med en känsla av att jag har missat något. Och så har jag träningsabstinens så det sprutar om det! Usch!

Igår ringde H mig spontant. Det var evigheter sen han gjorde det. han är nog inte typen som ringer till folk. Men igår gjorde han, och jag blev glad och vi pratade i en timme och 20 minuter. Jag blir glad när saker och ting funkar.

Kommentarer
Postat av: mg

Rutiner är det som får mig att orka fortsätta, jag klarar det inte annars! Kul att det går bra med H <3

2009-01-28 @ 12:51:19
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0