Bakis?

Sitter här och äter min frukost. Äter lite mer idag, för då är kanske chansen mindre att jag hetsäter.
Är ledig idag, men en kompis kommer hit vid halv tolv. Egentligen vill jag hinna springa innan dess men jag vet inte om jag hinner.
Känner mig bakis, vilket är jävligt konstigt. Men jag antar att det är för att jag har sovit så lite.
Snackade med H igår. Vi håller lätt på att glida ifrån varandra. När jag var ute förra helgen träffade jag en kille som jag snackade lite med. Han sa att det syntes på mig att jag inte hittat den rätta och att jag borde dumpa min pojkvän.
Han har rätt, H är inte den rätte och det gör ont att veta det. Men just nu är han rätt och han kommer vara det ett litet tag till. Men vi träffas typ aldrig mer. Nu är det ganksa exakt en vecka sedan vi träffades senast. Det känns inte riktigt bra (som i proviva-shotsreklamen), för jag tror snarare att det är det att vi inte träffas som gör att vi glider ifrån varandra än att vi inte är våra livs kärlekar. Aja, det kändes bra igår när vi hade snackat lite. Förhoppniingsvis så träffas vi i vecka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0