Bajs på vågen

Sitter här och äter frukost. En dl yoghurt/proviva (35 kcal/dl) och en kopp te med en halv dl mjölk i. Vägde mig imorse, hade gått ner 1,1 kg sen senatse vägningen. Se det lönar sig att inte äta. Nu ska jag bara nå mitt mål. Jag är 3, 7 kg från mitt mål. Om jag skärper mig är jag snart där.

En av våra katter hade råkat bli instängd i källaren över natten. Nu har hon bajsat PÅ vågen. Fast jag vägde mig ändå för bajset var lite vid sidan, typ precis bredvid displayen. Orka ta bort det, det får mamma göra. Undra just om bajset påverkde min vägning. Antagligen inte. Och i sådana fall, hur mycket kan en kattbajs väga? Om inte annat bjuder jag på det tills jag ska väga mig imorron. Idag kommer gå bra (ta i trä)


Snyggaaa beeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0