Tidigt

Kirea
Åhhh! vad hon är snyyyggg!

Har slutat skolan nu. Är hemma. Jag börjar bli trött på att blogga, så jag tror jag kommer trappa ner rätt rejält. Typ, nästan sluta skriva. Det känns som att när jag sitter här och skriver så analyserar jag och när jag analyserar så kommer det gå åt helvete, och jag har inte råd med det just nu.
Har inte ätti något alls idag, och jag är inte hungrig. Har drukit vatten, dock för lite vatten. Jag tror jag ska lägga mig och sova sen, och sedan kankse jag ska ringa till H, eller msna med honom :P

Jag har tråkigt, men det kommer att bli bra.

Kommentarer
Postat av: mamg

woaah, kommer sakna din blogg om du slutar skriva :O känner så igen mig i allt du skriver, om H (har en kille i mitt liv som är läskigt likt det ni har) och dina känslor och allt. vill du kanske börja maila eller nåt i såna fall? för din blogg är en av mina favisar!

2009-02-03 @ 03:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0