Sen blir allt perfekt

Har hitintills idag ätit två minimajs och en banan. Jag vet att banan typ är den fetaste frukten som finns men jag äääälskar banan :( Så va fan, det är en frukt och frukt är nyttigt, så länge jag inte överäter mig på banan.
Iaf, jag ska nog äta 1 ½ dl sopppa sen (ungefär 30 kcal). De andra ska äta kyckling, couscous och sås. Jag älskar  kyckling, men det är så onyttigt. Eller iaf det vi ska äta, kycklinglår i ugn. Inte bra, det är så mycket skin på kycklinglår. Kycklingbröstfilé är OK men inte kycklinglår.
Jag struntar i att äta det nu och tänker på alla goda kycklinglår jag kan sätta i mig sen när jag blivit smal. Löjlig tanke men det funkar. När jag blir tillräckligt smal, ska jag unna mig saker (sedan att ajg aldrig kommer bli tillräckligt smal försöker jag låta bli att tänka på för då går hela planenn åt helvete), för när jag är tillräckligt smal så kan jag äta den där semlan/kycklinglåret/pizzabiten utan att behöva oroa mig för att jag ska bli tjock. För då kommer jag vara så smal att det inte gör något om jag går upp 5 hekto. Nu... uuuuh, 5 hekto, uuuuuhhhhhh! Får gåshud av det.
Har sån fet träningsvärk i magen, har tränat tre dagar i rad nu, ska träna imorron också. Ska dansa. Det känns skönt att jag kommit igång med träningen igen :)
Dock oroar jag mig för sportlovet. Jag ska ju åka iväg, och jag har en tendens att faila när jag är på semester. Antagligen för att jag som alla andra är uppfostrade i andan att "det som händer på semestern händer inte", vilket gäller oavsett om det gäller kärlek eller mat. Jävligt dumt egentligen. Man går ju fortfarande upp i vikt, även om det inte "gills"...
Får se hur jag gör. Men jag får inte lika mycket ångest om jag är bortrest heller. Det är som att största delen av min ätstörning sitter i väggarna här hemma... Löjligt...


                  Kurkova :)

Hade egentligen tid med skolsyster på lunchen idag, men jag sket i det. Orka liksom. Hon ringde mig sen på min mobil men jag struntade i att svara. Jag vill inte, är det så svårt att inse? Nu ska jag plugga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många kcal innehåller en banan :/? alltid undrat

2009-02-11 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0