Kortsiktigt mål

Idag har varit en rätt okej dag. Började dagen med två glas vatten och en matsked äppelcidervinäger. Det var FRUKTANSVÄRT äckligt. Jag trodde att jag skulle kräkas, har aldrig smakat något värre. Men jag har hört att det är bra för ämnesomsättningen men ens ämnesomsättning måste fan skjutas i höjden om det ska vara värt det. Fy fan, har aldrig smakat något äckligare. Åt kanel rätt upp och ner för att ta bort smaken, äääöööuuuhhh!

Annars har jag ätit två äpplen, en apelsin, två dl soppa (45 Kcal), fyra tuggor lax (? kcal), en dl yoghurt/proviva (35 kacl) och ungefär 80 g hallon (35 kcal). Såå, det är rätt mycket men inte överdrivet mycket, så har jag tränat också. Ska träna imorron också. Nu har jag nämligen ett kortsiktigt mål. Jag ska bli smal och snygg inför en fest jag ska gå på fredagedn efter lovet. Jag är ju bortrest hela lovet, så när jag kommer hem så har jag den veckan på mig också att träna och bli snygg och sedan ska jag på fest. Det känns bra.
Och så tänker jag såhär: Mamma frågade mig tillexmpel idag om jag ville ha en semla, för hon hade köpt två stycken. Ocj jag äääälskar semlor men avstod och tänkte istället tänk vad många semlor jag kan unna mig sen när jag blivit smal, för när jag är jättesmal så gör en semla hit eller dit inte så mycket för jag kommer fortfarande vara smal :D
Vi får se om de tankarna håller men just nu gör de det :)

Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0