Hihi


Love, love, love :)



Hihihi, jag är glaad.
För H är så söööt :)
Jag brukar kolla in hans bilddagbok anonymt ibland (för jag är en stalkig flickvän) och idag så var jag inne där och såg att han hade laddat upp en ny bild. Och gissa vilken bild det var! Jo, den enda bilden som finns på oss när vi pussas. DEN har han laddat upp, helt random. Av noll anledning har han laddat upp den enda bilden som finns på oss två när vi pussas. Sååå gulligt. Framför allt eftersom han har varit så himla anti, jag blev sjukt chockad, trodde jag var inne på fel bilddagbok. Alltså, han har alltid sagt att han stör sig som fan på folk som laddar upp bilder på sig själva och sin partner där dom pussas och sedan skriver någon löjlig bildtext typ "du är luften jag andas, klarar mig inte utan dej" (såå gay). Han har sagt att han aldrig skulle göra något sånt. Och i början när vi träffades så sa han någon gång till mig, precis efter att han hade kollat på någon sån bild på bdb, att jag inte skulle förvänta mig att han skulle ldadda upp någon bild på oss för det skulle han aaaaldrig göra. Och jag var helt säker på att han var seriös, eller det var han nog definitivt men jag var helt säker på att han skulle hålla det.
Okej, någon söt bildtext blev det inte, men det är jag nästan tacksam för, för om det dessutom hade varit en äckelgullig bildtext så hade jag väl typ smält av eller nått, dött?
Nää, under bilden stod det en "=/", och inget mer. HAHA!
Såg även att det var sjukt många av hans kompisar vsom hade kommenterat något i stil med: Det här trodde jag inte om dej!
Haha, så sjuuuukt, Eller okej, jag tycker att det är sjukt, att han gör något sånt på grund av mej... AH!
Nu är jag glad, och kär och alldeles underbar...
... Fast 4 kilo för tung...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0