Helg

Denna helgen har varit lite kaotisk. Eller iaf fredagen. Är fortfarande slut.
I fredags efter skolan stack jag och simmade i 50 minuter. Sedan stack ag hem till H-F och vi träffade H. Sedan gick vi ut och drack. H och H-F blev fulla och gjorde sig ovän med alla. Sedan vill H träffa sin bror B, och vi skulle med. Men eftersom B är H-F's ex och B förra ex M var hos B så ville inte H-F dit.
Men sedan när H ringde till B så ljög han om att M var där och då blev H och H-F arga och så gick vi dit och så blev det bråk. Oh jag std och tittade på. Efter bråket ville H bara därifrån men H-F slet tag i honom och gick iväg och pratade med honom. Dom var borta skitlänge och jag satt ensam på en sten under tiden. När de kom tillbaka skulle H-F fortsätta prata med B, men H ville bara därifrån så vi stack hem till mig och sov. Det var en jävligt omtumlade afton. Och jag var helt slut. H var jättearg, har aldrig sett honom så arg. Har aldrig hört honom skrika på det sättet åt någon. Hans pappa ringde också, tidigare på kvällen så H var redan uppe i varv när han bråkade. Sedan hade han dåligt samvete för att jag fick sitta på en sten het ensam. Men det gjorde inte så mycket, det var rätt skönt att var ensam. Men jag fick ont i rumpan. Det var väldigt mysigt att sova med H igen. Dock är jag orolig. För jag skulle fått min mens i fredags. Men den har inte kommit än. Men hur stor är chansen att bli gravid när man går på p-piller?
Får hoppas att den kommer imorron.
Överlag så har maten gått okej. I fredags åt jag en dl yoghurt med proviva till frukost, sedan ett äpple till lunch och sedan åt jag en drink (som skulle bli en smoothie men det blev det inte :P) gjord på yoghurt (1dl) och prvova (½ dl) och en aplesin. Sedan drack jag ett halvt gals vin också.
Idag har jag varit på släktkalas. Jag tycker att släkten är jobbig. Fast jag tycker om min morbror, och hans fru. Men hennes släktningar är bara halvroliga :P

Nu måste jag sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slutar man äta så som du gör så förstör man kroppen. Du har förmodligen sabbat din kropp så mkt att din mens försvinner. Så var det för mig, min mens försvann och har ännu inte fått tillbaka den..

2009-02-02 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0