Trött

Idag åt jag en clementin till frukost, lite sallad till lunch och en clementin till när jag kom hem. Förhoppningsvis äter jag inget mer eftter detta men vi får se. Jag fryser så himla mycket. Mina fingrar är helt stela så det tar lång tid att skriva ner saker. Min mage gör ont, fruktansvärt ont...

Jag har inte hört av H sedan igår. Jag skickade ett sms som han svarade på, jag svarade på hans och sedan blev det tyst. Jag hatar detta, det känns som att det alltid är jag som hör av mej till honom. Jag vill inte att det ska vara så, jag vill att han ska visa att han tycker om mej. Och visst, det är ju egentligen en skitsak men ändå. Om det nu är en sådan skitsak så borde det väl inte vara så svårt för honom att höra av sej. Vi är båda inne på msn nu men vi skriver inte till varandra. Jag brukar alltid ta första steget, jag vill inte mer. Plus att det känns bara som att jag stör honom. Detta låter skittöntigt, jag inser det nu när jag läser vad det är jag har skrivit. Men vi har väl alla varit där någon gång så vi vet väl alla hur det känns.
Shit, detta suger. Jag vill bara ha honom hos mej. Fast just nu vill jag bara sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0