Te!

Idag har jag ätit två äpplen med kanel (ett till frukost och ett till lunch) och drukit två koppar te med mjölk och kanel. Väldigt mumsigt. Jag är väldigt inne på kanel för tillfället. Det sägs att kanel höjer ämnesomsättningen. Jag vet inte om det är sant, men kanel är ju gott så det är ju bara ett stort plus om det dessutom gör så att man bränner fett snabbare.
Det var någon slags kyckklingsås med ris till lunch i skolan idag. Men jag slapp äta på grund utav att jag "glömt" en viktig bok som vi var tvugna att ha med oss till lektionen efter lunch. Det var skönt att slippa att sitta framför sina kompisar och bara äta några salladsblad medan dom kommer med spydiga kommentarer. Orka det liksom...
Nej, nu ska jag nog ta och dricka en kopp te till. Men först måste jag gå på toa, te är ju så otroligt vätskedrivande  xD




Om man bortser från hennes maskulina ansikte är hon ganska snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0