Shit

Nu loggade han precis in på msn också. Jag är i och för sig visad som offline så det spelar ingen roll.
När jag fick upp den där ruta i hörnet. Typ "nu har xx loggat in", så fick jag rysningar. Det kändes som att jag fick blodtrycksfall. Shit vad jag saknar honom, jag verkligen saknar honom. Och egentligen är det ingenting. Vi har inte hörts idag, det är allt. Jag är en sån jävla drama-queen jag vet. Men han har varit så kall i flera dagar. Jag vet inte vad jag ska göra. Vi brukar ju typ höras varje dag. Ska jag vänta ut honom?

Kommentarer
Postat av: Kh

Ja, vänta åtminstone tills imorron med att höra av dig

2008-11-22 @ 23:22:19
Postat av: Jossan

Snälla lilla fjortis, ge upp. Det är inget svårt att få anorexia om du verkligen kämpar för det. Så sluta ät o svält dig.

2008-11-23 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0