Hyfsat bra dag

Fuck! Jag är så trött. Men dagen har ändå varit okej.

Frukost: En apelsinklyfta som jag fick utav en kompis på rasten.
Lunch: -
Kvällsmat: Ett äpple

Det känns så bra på något sätt. Och på onsdag ska jag antagligen träffa H. Det gör mej glad, han gör mej glad. Och det bästa med hela den här dagen är att jag inte är hungrig, iallafall inte just nu. Det är såklart, jag har nästan alltid ett sug. Sug efter mat, socker, fett ja allt. Men det finns ju där hela tiden så den känslan blir typ en del av en, man accepterar den. Nu ska jag plugga lite innan jag går och lägger mej.
Men några saker gör mej sur. Vi har alltid sovmorgon till 10 på torsdagar men inte denna, för någon idiot har lagt in ett extra möte för vår klassresa klockan 9. Kul... Aja, man kan inte få allt. Får väl gå runt och vara sur för det ett tag, lägga min energi på det så har jag något att tänka på i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0