Bajsmajs


Idag har varit en ganska bra dag, och jag hoppas att den fortsätter att vara en ganska bra dag.
Till frukost åt jag en banan (Jag vet, fet frukt men vi hade ingen annan hemma). Sedan åt jag en halv Celmentin som jag fick utav P på tio-rasten. Till luchen blev det dock lite sämre. Jag åt sallad, lite rårivna morötter och majs. Alldeles för mycket majs. Men jag älskar majs, det är så gott. Fan också... Så, jag åt alldles för mycket lunch. Även om det var rätt okej saker jag åt så åt jag alldeles för mycket av det. Jag riktigt känner hur min magsäck tänjer ut sig. Skit också...
Men, det kunde varit värre och om jag lyckas hålla mig till detta idag (ska antagligen äta ett äpple med kanel lite senare men annasr inget planerat) så är jag rätt nöjd. Men jag har i och för sig inte vägt mig, hann inte imorse. Ska göra det snart och vi får väl se hur glad jag är efter det...
Jag är helt slut i benen just nu också. Cyklade hem från skolan fort som en dåre för det var så dåligt väder. Men det känns skönt för det känns som att jag har tränat bort den där majsen då kanske. Jag har även träningsvärk i magen. Gjorde sit-ups igår... Något att vara lite nöjd över i alla fall. Smärta i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0